معمولا در ایام و مناسبت های خاص, شاهد برگزاری مراسم ها و همایش هایی از سوی ارگان های مختلف هستیم. برگزاری این نوع مراسم ها برای سازمان ها, نهادهای دولتی و خصوصی و سایر ارگان ها دغدغه ها و دردسرهای بسیاری بدنبال دارد, به همین دلیل برگزاری مراسمات مناسبتی و همایش ها را به موسسات ارائه دهنده خدمات همایش و تشریفات واگذار می کنند. موسسات متعددی در این زمینه وجود دارند که انواع خدمات پذیرایی و تامین تشریفات را به عهده می گیرند تا اضطراب و نگرانی مسئولین برگزار کننده این گونه مراسم ها را کاهش دهند. با این مقدمه قصد داریم به شما  چند نمونه اجرا  و انواع خدمات ارائه شده توسط این مجموعه و  مجری خدمات همایش را معرفی کنیم.​​​​​​​

مجموعه تشریفات عماد  خدمات و امکانات متنوع و گسترده ای را برای متقاضیان برگزار کننده ایونتها، جشن ها, سمینارها و انواع همایش ها در نظر گرفته است که متناسب با درخواست برگزار کنندگان با برنامه ریزی دقیق ایونت به همراه برگزاری با دیزاین اختصاصی و لاکچری ارائه و اجرا خواهند شد.​​​​​​​

سپردن پذیرایی و اجرای برنامه افتتاحیه از ابتدا تا انتها، باید به عهده ی شرکت های حرفه ای و مختص به این کار باشد. برگزاری مراسم افتتاحیه برای یک شرکت یا مجموعه ی مهم، باید به نحوی انجام شود که همیشه در یاد و خاطره باقی بماند.
 مهم ترین کاری که در یک مراسم تشریفاتی و افتتاحیه باید انجام شود، پذیرایی درست و کامل است. تشریفات عماد  یکی از مجموعه های با سابقه و حرفه ای در زمینه برگزاری مراسمات افتتاحیه در مشهد است.
اگر به هر علتی، پذیرایی دچار مشکل باشد، مهمانان و مدعوین، همه چیز را به پای صاحب مهمانی می نویسند. در واقع این کار می تواند نام یک شرکت یا برند را به کلی خراب کند و یا شخص صاحب مجلس را زیر سوال ببرد.
پذیرایی مراسم افتتاحیه در مشهد، توسط تیم های بسیار حرفه ای تشریفات عماد انجام می شود. بسته به جا و مکانی که قرار است مراسم برگزار شود، نیروهای مخصوص به کار گرفته خواهد شد. از نگهبان و خوش آمد گویان در ورودی مجلس گرفته تا نفراتی که قرار است میز شام را چیده و غذا سرو کنند، همگی برای این کار، آموزش دیده اند.​​​​​​​

تماس با تشریفات